Friday, April 15, 2011

nothin' on me

hey babe,,dah lama kot x update blog..boring rasanya..apa boleh buat tahun ni kan tahun plg penting buat aku untuk menentukan apakah  bidang yang sepatutnya sesuai untuk aku..4 bulan dah berlalu but aku still malas lagi untuk membuka buku dan buat ulangkaji..dapat ke sasaran aku untuk mendapat 8A dalam PMR tahun ini..bila tengok orang lain dapat markah yang cemerlang rasa memang cemburu sangat..tapi kenapa aku xdapat markah yang macam tu..kenapa dorang boleh cepat je pick up belajar..but aku??haiyaa xtau lahh..tapi aku berjanji yang aku akan membuatkan aku bangga dengan diri sendiri, banggakan keluarga, banggakan guru2, banggakan kawan2, dan yang lain2..xlama lagi aku akan menempuh dengan peperiksaan diagnostik yang ibu bapa akan datang ambil result..takut gilerrr2 yang amat ni..tak tahu nak cakap apa dah..hahhh...(irdina, xbaik mengeluh)..heeeeeheee..:) sampai sekarang aku masih ingat lagi ayat tu..rindu rasanya nak jumpa dengan tuan punya ayat..dah lama rasanya xjumpa orang tu..lama gilerr 8 tahun kot x dengar ayat tu..bayangkan masa tu umur aku baru 7 tahun..sekolah rendah lagi tu..miss gilerrrrr2..i wanna u back..heeeeeee...:)(




 <sz><zi><a>
 

No comments:

Post a Comment