Sunday, May 8, 2011

malam terindah buat matematik :)

selamat malam semua..:)hari ni aku nak citer kat korang semua tentang malam terindah aku hari ini untuk struggle btol2 untuk exam math esok..seperti yg korang tahu, hari ini aku xtido satu malam dsbbkan mathematic..mule2 mmg rasa nk tido tp dfikirkan semula, aku xjadi nk tdo sampai lahh pagi nanti..aku harap begitulah..aku perlu buat btol2 dalam exam diagnostic sbb aku nak tebus balik result aku masa intervensi n one more thin' lagi sbb parents akan datang tgk result anak dorang termasuklah aku..itu lahh perkara yang paling aku takut utk mengahadapinya..lagi2 kt skolah aq tercalon utk palajar target PMR..bila dfikirkan balik,,adakah aku ni seorang yang layak jadi pelajar target untuk tahun ini..???kita tunggu dan lihat adakah impian aku untuk menjadi pelajar target akan tercapai??insya-Allah bolehh..aku nk tunjukkan kt semua orang especially for my parents, teachers n friends lahh ofcoz..oleh itu..aku perlu buat yang trbaik untuk dorang sbb dorang lah yang banyak tolong aku..walaupun skarang ini kelas aku sdg mghadapi masalah besar dgn ckgu2 ktorang..aku pelik knapa masa nak exam ktorang ada masalah dgn ckgu2 ktorang..mmg kelas pertama ni mmg byk masalah dgn ckgu2 masa nak dekat exam ni ke??cerita nya masa dgn ckgu bm ktorang..mgkn ckgu bm aku tu tgh bad mood ke??atau ada masalah??itu la yg ktorang nk kaji..masa first time aku tgk dia marah mmg aku x pandang muka di langsung..takut punye pasal..then, masa ktorang habis exam bm n masa tu jugak dia kutip kertas ktorang..masa time dia nak amik aku punye kertas tetiba kena marah sbb x tebuk lobang kt test-pad masa aku nak tebuk tu lahh tangan aku menggigil x tentu fasal..perhh mmg takut gilerr..saya minta maaf ye cikgu sumarni,,saya x sgaja..:)lepas ni saya x akan buat lagi okay..tapi dalam dia marah2 kt ktorang,,aku tahu sbnarnya dia sayangkan anak2 muridnya..tu lah rahsia seorang guru,,tapi ktorang x pernah nk menghargainya..lepas kejadian itu baru lah ktorang tahu bahawa sakitnya hati guru apabila anak muridnya mengguris hatinya..kami minta maaf cikgu..kami x bermaksud nk buat begitu kat ckgu..tapi lepas ni kami janji bahawa ktorang akan dengar cakap ckgu ye..:)
          sampai disini sahajalah cerita aku dan kawan2ku..harap para pembaca akan terus mengikuti perkembangan ku disini..jumpa lagi..:)


salam sayang,
irdina :) 





No comments:

Post a Comment